در سوگی ابدی...
نوشته شده توسط : فاطمه

ای همیشه جاری! ای بهار کوتاه! ای ترنم باران وحی! در شکوه مقام تو حیرانم که معنویت رشته‌های چادرت دست نیاز می‌آویزد و معرفت به غبار آستان خانه‌ات بوسه می‌زند. برهوت این دنیای خاکی شایان میزبانی چشمه سار همیشه جاری تو را نداشت. تو که در آیینه زخم‌ها و داغ‌ها و در هجران پدر غریبانه زیستی و در وداع شبانه‌ات با پهلویی شکسته، خانه گلین را به امید آغوش بهشتی پدر ترک گفتی...





:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 83
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
MOSTAFA در تاریخ : 1390/2/16/5 - - گفته است :
سلام
راستی
من یه وبلاگ دیگه هم دارم
توی اون هم لینکت میکنم
با نام پرسپولیس سلطان قلبها لینکم کن
ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
MOSTAFA در تاریخ : 1390/2/16/5 - - گفته است :
سلام
ممنون که اینچنین وبلاگ با چنین محتوایی داری
امیدوارم به هدفت از ایجاد این وبلاگ برسی
من وبلاگت رو با نام بانوی دو عالم در پیوندهای وبلاگم لینک کردم
تو هم منو با اسم منتظر لینک کن.

/weblog/file/img/m.jpg
مجتبی در تاریخ : 1390/2/15/4 - - گفته است :
به امید روزی که همه دخترای جامعه ما حضرت
قرار بدن!

/weblog/file/img/m.jpg
سعید در تاریخ : 1390/2/15/4 - - گفته است :
....

/weblog/file/img/m.jpg
Nazanin در تاریخ : 1390/2/15/4 - - گفته است :
شهادت مظلومانه حضرت فاطمه رو تسلیت میگم..
وبلاگتون رو گسترش بدین تا فرهنگ فاطمی گسترش پیدا کنه!

/weblog/file/img/m.jpg
رضا در تاریخ : 1390/2/15/4 - - گفته است :



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: